zondag 13 juli 2008

Heerlijke vakantie gehad, waarover later meer, met foto's en filmpjes!
Enneh, hallo hallo is daar iemand?! (om met Hidde te spreken): we zijn heel erg benieuwd wie ons blog leest en vooral naar jullie reacties! Het is echt gek om van alles te vertellen en vrijwel geen reacties te krijgen. Vinden jullie het leuk? Gek? Saai? Willen jullie meer of minder, of over hele andere dingen horen? Wij horen in ieder geval graag van jullie!
(praktisch: bij het plaatsen van een reactie moet je wel die gekke letters overtypen, maar je schijnt niet per se een naam te hoeven invullen, toch, nichtje F?).

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Ageeth,
Leuk om zo op internet te volgen hoe het jullie gaat. Komt positief over. Houden zo.
Esther en ik gaan in augustus drie weken naar Frankrijk. Ook kamperen.
Groeten - ook aan je drie mannen.
-Lies

Unknown zei

Hallo daar,
reagerend op de 'wie leest dit en hoe vind je het?':
ja ik stuur meer 'echte' reacties, per fysieke post.
Maar dan nu even omdat het wel zo snel is:
ik geniet van jullie blog. Vind de foto's ook erg leuk. Mis wel een beetje Erwins verhaal. Hoe ervaart hij het?
Ik ga me eens aanmelden, groeten, Duifje

Anoniem zei

Hej hej! Net terug fran Sverige, vandaar de afgelopen weken vanuit hier even windstilte. Maar nu dan meteen een reactie: meer, leuk en doorgaan. Ik kijk elke dag of er een stukje nieuws van jullie is. Aan mij heb je een echte blogfan. Zal proberen vanavond ons blog te updaten met verhalen over onze ervaringen in Sverige, Norge en nu weer in Nederland.
liefs
suzanne en de rest

Anoniem zei

He Ageeth,

Ja, ik vind het leuk om te lezen, ik lees je blog regelmatig. en grappig. foto's ben ik inderdaad ook fan van. ik vond kamperen in Frankrijk een "kriem" (gek woord) maar dat komt wrsch omdat Teun nog te klein is...
groet, Mettje

Anoniem zei

Ho-oi, heerlijk af en toe even mee proeven aan The Golden State. Heb helemaal een voorstelling van hoe jullie daar rondscharrelen. Blijven schrijven dus.

Vergeet niet naar Yosemity te gaan, is waanzinnig mooi!

Dikke tĂșt, A3

Anoniem zei

we lezen graag mee en missen jullie! Ik skype nog even (wat anoniemer)
Michel