dinsdag 26 mei 2009












4 opmerkingen:

Jelle Bleeker zei

Wat een mooie foto's hebben jullie erbij gedaan. Jammer van de hut, maar het zat er natuurlijk in dat hij gesloopt moet worden. Is dat al gebeurd? Wel doen hoor.
Je gaf aan Ageeth dat er op jullie blog weinig reacties komen, maar gelezen wordt hij hier dus wel. Zo heb ik de blog vandaag weer eens helemaal bijgelezen, want er is veel om te lezen. Wat ons betreft: we hebben zo je weet pake in de bus gebracht om op reis te gaan. We hebben het in Tanzania 100% gehad, dus beter kan niet. Morgen komt Carel en ga ik een paar dagen varen met hem. Heel misschien komt tante Lucy mee om bij ma te logeren, maar dat hangt nog. Carel en ik gaan of naar het IJsselmeer, of naar het wad. We zien wel, we hebben het huisje bij ons. Vanavond bij Ruud en J een avondje met de vaarploeg. Ook wordt de verjaardag van J alvast gevierd. Zij gaan binnenkort 3 maanden varen richting skandinavie. Dit is het eerst weer. Gr. Pa

Anoniem zei

Ja ik kijk ook regelmatig even, maar reacties krijg ik niet altijd geplaatst. Hartelijke groet uit Groningen, van Leonard.

Anoniem zei

Hello there,

vanavond ineens een spontane actie om je eens te skypen maar lukt het niet ;-/ kan je niet vinden onder Ageeth, Verenigde Staten. Ga het starks nogmaals proberen.
Alles verder oke daar? Hier prima, vandaag mooi weer en heerlijk op het catamaranstrandje gezeten met de jongens.

I'll try again.
TĂșt , A3

Anoniem zei

he ageeth, ik heb nog noooooit geskyped, echt niet maar misschien ga ik het wel een keer proberen... Mooie foto's inderdaad. In het Vleutense alles goed. Net vakantie gehad (huisje op camping in la france) was erg leuk met een riviertje om dammetjes in te bouwen en in een opblaasbootje in af te dalen. Marcel is 5 wk geleden v/e trap gevallen en heeft 3 rugwervels gebroken maar gelukkig is dat ook alles, geen blijvend letsel oid. Hij doet het nu even rustig aan al heeft zijn bedrijfje daar even geen boodschap aan. T en T gaan top. Dit was het in een notendop! groetjes Mettje