maandag 9 maart 2009

Diverse diversen

* Heb je nog iets voor ons? De pakes en beppes komen binnenkort, dus je kunt je pakje naar Friesland sturen (vraag ons 't adres), dan nemen zij het mee naar ons. Op 22 maart landen Erwin's ouders hier, op 1 april arriveren de ouders van Ageeth.
* Wikipedia yn it Frysk: http://fy.wikipedia.org/wiki/Haadside
* Mail vermist: misschien vraag je je af waarom je geen reactie van me hebt op berichten die je naar mijn ageethbleeker hotmail-adres hebt gestuurd: ik blijk berichten niet ontvangen te hebben! Heb veel weggegooid, hopelijk krijg ik vanaf nu alle mails weer.
* Boekencluppers en andere lezers: Ageeth wil graag tips voor Nederlandse boeken.
* Nieuwe berichten hieronder: Birthday Boys - met mooie foto's van Tjerk en Hidde, en Valentine's Party.

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Ageeth ik lees over de jongens hoe is het eigenlijk met jou, hoe kom jij je dagen door in de states? ik hoor graag van je Nicole Wilders